زیان افراط در جماع و علائم شهوت کاذب

بطور کلی، شهوت مردان بر عکس شهوت زنان میعاد خاص ندارد و حالت مزاج و استعداد خود مردان نیز از این حیث با هم متفاوتست. بعضی از مردان از جوانی تا پیری می توانند بدون خستگی روزی یکبار جماع کنند، بعضی دیگر هر دو تا سه روز می توانند و شاید همین دسته مردان بتوانند روزی تا سه بار از عهده جماع برآیند بشرطی که هر روز این دفعات متوالی انجام نشود.
انجام دفعات زیاد این عمل محال است که دوام یابد و در صحت و سلامت انسان اثر بد نداشته باشد و هر قدر مرد حس کند که از جماع زیاد خسته و کوفته نمی شود، سرانجام روزی خواهد رسید که عواقب افراط در جماع را به شکل ضعف عصبی و ناتوانی بنیه عمومی یا عنن و فقدان نیروی باء در خویشتن به عین خواهد دید.

بطور کلی، شهوت مردان بر عکس شهوت زنان میعاد خاص ندارد و حالت مزاج و استعداد خود مردان نیز از این حیث با هم متفاوتست. بعضی از مردان از جوانی تا پیری می توانند بدون خستگی روزی یکبار جماع کنند، بعضی دیگر هر دو تا سه روز می توانند و شاید همین دسته مردان بتوانند روزی تا سه بار از عهده جماع برآیند بشرطی که هر روز این دفعات متوالی انجام نشود.
انجام دفعات زیاد این عمل محال است که دوام یابد و در صحت و سلامت انسان اثر بد نداشته باشد و هر قدر مرد حس کند که از جماع زیاد خسته و کوفته نمی شود، سرانجام روزی خواهد رسید که عواقب افراط در جماع را به شکل ضعف عصبی و ناتوانی بنیه عمومی یا عنن و فقدان نیروی باء در خویشتن به عین خواهد دید.

وصال کامل، ضامن توفیق در زناشوئی است
درباره علل اختلاف زن و شوهر و عدم توافق زن و مرد در روابط جنسی، نکات بسیاری را دخیل دانسته اند ولی علت و سبب عمده، خاموشی آتش عشق و فرو نشستن شعله میل و کشش است که در آغاز آشنائی، بسیار شدید بوده و پس از آن بتدریج از هیجان می افتد.
عاشق و معشوق دو نامزد، زن و شوهری که تازه زندگی زناشوئی را آغاز کرده اند، هر لحظه غرق سرمستی میل و جاذبه یکدیگرند ولی همینکه مدتی گذشت، چه می شود که میل و کشش شدید، بسستی و بی میلی مبدل می گردد.
آن عشق نخستین کجا می رود و در زن و مردی که آنقدر همدیگر را می خواستند، چه تغییراتی رخ می دهد که منجر به بی میلی آندو نسبت به یکدیگر می شود؟
هدف عشق، وصال، به معنی کامل و عالی آنست. اگر عاشق در وصال معشوق شکست بخورد، ازاو متنفر می شود بخصوص اگر این عدم توفیق در وصال، مکرر شود و ادامه یابد، به نفرت شدیدی مبدل می گردد اما اگر لذت وصال، کاملتر و شامل تر باشد، محبت و علاقه را بیشتر می کند.
تا حدودی اختلافات کوچک و بزرگ، میانشان به صلح و صفا می گذرد و همیشه نسبت به همدیگر گذشت و اغماض خواهند داشت اما اگر زن و مرد نتوانند همدگر را از نظر احتیاجات جنسی قانع کنند بر سر کمترین امور زندگی با هم اختلاف پیدا خواهند کرد و هیچیک از دیگری چنانکه باید و شاید راضی و راحت نمی شود.
شاید تعجب کنید اگر بدانید که درصد زیادی از زنان و شوهران، از وصال یکدیگر چنانچه باید و شاید، لذت نمی برند و مقاربت و جماعشان غالبا ناقص و ناتمام است از اینرو آتش عشق و علاقه آنان نسبت به یکدیگر بتدریج فرو می نشیند ولی ظاهرا قیافه ساختگی خود را حفظ می کنند.
بنابراین، بسیاری از زنان و شوهران هستند که محرومیت جنسی خود را پنهان داشته و با سستی عشق و علاقه خود نسبت به همسر خویش، در واقع یک نوع جدال باطنی می کنند و در انظار دیگران، خود را کامیاب و خرسند نشان می دهند در صورتی که، روحی ناراضی دارند و همه اینها ناشی از محرومیت از یک جماع و مقاربت لذت بخش است.
یک زندگی خوش و با سعادت زناشوئی که عشق حقیقی در آن حکمفرما باشد و یک پیوند کامل و محکم زن و مرد که عاطفه و محبت در آن نفوذ داشته باشد، هنر و فن خاصی دارد

86 responses

  1. سلام
    يك سوال دارم
    من يك مرد 30ساله هستم در اميزش جنسي اب خيلي دير خارج ميشود اين چه دليلي دارد

  2. باسلام
    مطلبتون عاليه اما در مورد اينكه چطور اين روابط زنده گهداشته شوند هم بگيد . ازاين كه جنس مرد يازن كداميك بيشتر و يا به چه نحوي دوست دارند اين نيازشان برطرف شه هم بگيد .ممنون از مطالبتون

    • به نظر من رابطه جنسي يك امر وقتگير و بي خوده بهتر نيست زن و شوهر ها به جاي وقت تلف كردن تو اين امور درس بخوانند و روي پيشرفت خود و فرزندانشان تمركز كنند.

  3. من هر شب که شوهرم از سرکار برمی گرده آماده هستم بهش سرویس بدهم ولی ایشان اکثر شبها احساس خستگی می کند و بی میل است تا جایی که من هم زده می شوم.
    ایراد را به مردان هم بگیرید

    • الهی الهی الللللللللللللللللللللهی
      جیگرم برات کباب شد به خدا!
      از قول من به خانومت بگو خیلی بدجنسی

  4. من هرشب با شوهرم حال می کنم ولی اون خیلی با من حال نمیکنه و بعد از اینکه آبش میاد، زود میره میخابه و حتی لیس هم نمیزنه.

  5. کیر من خیلی بزرگه و همسرم از اون می ترسه.
    من هم مجبور میشم به زور اونو بکنم.
    شما راهی دارید؟

  6. آشنایی با برخی مهارت های همسر داری

    ژوئن 1, 2008 روی 5:14 ق.ظ · طبقه بندی شده زیر راه های شاد کردن شوهر

    بهترین همسران دنیا!

    آشنایی با برخی مهارت های همسر داری

    1- شاد باشیم؛ شاد بودن همیشه ارزشمند است، پس سعی کنیم خود را خوشحال و سرحال نشان دهیم تا خستگی را از تن شریک زندگی خود دور کنیم.

    2- صبور باشیم؛ اگر رفتار همسرمان را خوشایند نمی‌دانیم بهتر است با حوصله و تأمل و در شرایط مناسب او را از چگونگی رفتارش آگاه کنیم.

    3- منطقی رفتار کنیم؛ مسایل را منطقی و درست بررسی کنیم و به جای منافع شخصی، مصالح زندگی مشترک را در نظر بگیریم و بی‌طرفانه قضاوت کنیم.
    بهترین همسران دنیا!

    آشنایی با برخی مهارت های همسر داری

    1- شاد باشیم؛ شاد بودن همیشه ارزشمند است، پس سعی کنیم خود را خوشحال و سرحال نشان دهیم تا خستگی را از تن شریک زندگی خود دور کنیم.

    2- صبور باشیم؛ اگر رفتار همسرمان را خوشایند نمی‌دانیم بهتر است با حوصله و تأمل و در شرایط مناسب او را از چگونگی رفتارش آگاه کنیم.

    3- منطقی رفتار کنیم؛ مسایل را منطقی و درست بررسی کنیم و به جای منافع شخصی، مصالح زندگی مشترک را در نظر بگیریم و بی‌طرفانه قضاوت کنیم.

    4- کم توقع باشیم؛ از همسرمان آن‌قدر انتظار داشته باشیم که بتواند به انتظارات پاسخ دهد.

    5- مثبت‌نگر باشیم؛ با بیاد آوردن لحظات شیرین زندگی بدبینی را از خود دور کنیم، به رفتارهای خوب همسرمان بیشتر بیندیشیم و جنبه‌های خوب زندگی را فراموش نکنیم.

    6- خوش‌بین باشیم؛ داشتن نگاه خوش‌بینانه به زندگی و اطرافیان باعث ایجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه می‌شود.

    7- یک‌دل باشیم؛ درک متقابل موجب ایجاد تفاهم می‌شود و یکدلی به وجود می‌آورد.

    8- شنونده ی خوبی باشیم؛ هنگامی که همسرمان با ما صحبت می‌کند حتی‌الامکان به چشمان او نگاه کنیم و یا با اشاره و سرتکان دادن نشان دهیم که به حرف‌های او توجه داریم.

    9- مشوق همسر خود باشیم؛ برای رفتارها و صحبت‌های همسرمان ارزش قائل شویم و با یادآوری موقعیت‌های موفق گذشته ، او را تشویق کنیم تا آینده ی بهتری داشته باشد.

    10- به پیشرفت یکدیگر اهمیت دهیم؛ آنقدر صمیمی باشیم که پیشرفت و ترقی همسرمان یکی از آرزوهای ما باشد، در حقیقت اولین کسی که از این پیشرفت سود می‌برد ما هستیم.

    11- خوش قول باشیم؛ برای حرف‌ها و قول‌های خود ارزش قائل شویم و خود را در مقابل آنها مسوول بدانیم خوش‌قولی نشانه ی احترام به خود و همسر است.

    12- به شخصیت همسرمان احترام بگذاریم و حرمت یکدیگر را نزد خانواده و دوستان و … حفظ کنیم.

    13- ارتباط کلامی و عاطفی خود را حفظ کنیم؛ سعی کنیم با همسر خود درباره ی مسائل مختلف گفتگو کنیم. صحبت کردن بهترین راه آگاهی از افکار و احساسات همسر می‌باشد.

    14- با یکدیگر مهربان باشیم؛ همسرمان را جزئی از وجود خود بدانیم، محسناتش را بازگو کنیم، برایش خوبی بخواهیم و در راه کمک به همسرمان تمام تلاش خود را به کار ببریم. با مهربانی می‌توانیم مالک قلب‌های یکدیگر باشیم و رابطه ی گرم و صمیمی بر قرار کنیم.

    15- محبت‌پذیر و قهر گریز باشیم؛ منش توأم با مهربانی و دوری از قهر و کینه صفت همسران فداکاراست. تلاش کنیم که آیینه ی زندگیمان شفاف و بدون غبار کدروت باشد.

    16- راستگو باشیم؛ صداقت و راستی از بهترین سرمایه‌های زندگی مشترک است. هرگز نباید به دروغ و نیرنگ متوسل شویم حتی اگر حقیقت به نفع ما نباشد. فراموش نکنیم که دروغ پایه‌های زندگی را سست می‌کند.

    17- محیط خانواده را با صفا کنیم؛ فضای عاطفی خانواده باید چنان مطلوب و دوست داشتنی باشد که همسرمان در آن احساس رضایت خاطر کند و از امنیت روانی برخوردار باشد.

    18- به ارزش‌های دینی، اخلاقی و خانوادگی پایبند باشیم؛ ارزش‌ها از ارکان و ستون‌های اصلی خانواده محسوب می‌شوند و مقید بودن به ارزش‌ها موجب دوام و استحکام خانواده می‌شود و اصالت آن را حفظ می‌کند.

    19- به نیازهای همسر توجه کنیم؛ رفتار دلنشین و توأم با متانت موجب می‌شود خواسته‌های خود را به راحتی بیان کند.

    20- بهداشت روانی همسر را تأمین کنیم؛ در سایه ی سلامت جسمی و روانی می‌توانیم به هدف‌های خود برسیم، بنابراین باید به رفتار او توجه نماییم و از افسردگی و خمودیش جلوگیری کنیم.

    21- با یکدیگر مشورت کنیم؛ هر یک از همسران باید حق داشته باشند نظر و پیشنهاد خود را بیان کنند. با مشورت کردن، راه رسیدن به زندگی سالم کوتاه تر می‌شود.

    22- قدرشناس باشیم؛ از همسرمان به خاطر انجام وظایف، مسوولیت‌ها و همکاری‌هایش قدردانی کنیم برای ابراز سپاسگزاری و تشکر به کلمه‌های خاصی نیازمند نیستیم!

    23- احساس مسوولیت داشته باشیم؛ هر یک از همسران باید خود را در مقابل کاری که برعهده گرفته‌اند متعهد بدانند و از انجام دادن آن شانه خالی نکنند.

    24- برنامه‌ریزی کنیم؛ در حقیقت برنامه‌ریزی به زندگی خانوادگی نظم و سامان می‌بخشد.

    25- الگوی خوبی باشیم؛ طوری رفتار کنیم که الگوی رفتاری مناسبی برای همسر و فرزندان خود باشیم.

    26- خود را به جای همسرمان بگذاریم؛ دنیا را از دریچه ی نگاه او ببینیم و از خود بپرسیم : «اگر من جای او بودم چه می‌کردم؟»

    27- به خواسته‌ها و افکار یکدیگر احترام بگذاریم؛ فراموش نکنیم که ازدواج پیمان همکاری و تشریک مساعی است.

    28- میانه رو و متعادل باشیم؛ حضرت علی (ع) فرموده‌اند «خیرالامور اوسط‌ها»، پس اگر در تمام امور زندگی (خوردن، خوابیدن، مسافرت و حتی محبت کردن و…) اعتدال را رعایت کنیم کمتر دچار مشکل می‌شویم.

    29- با جملات زیبا از همسر خود دلجویی کنیم؛ یک جمله ی شورانگیز می‌تواند طوفانی از خشم وغضب و نفرت را خاموش کند و بنای زندگی را از خطرات گوناگون دور سازد.

    30- روابط زناشویی را بسیار مهم بدانیم؛ عدم توجه به این روابط موجب ایجاد مشکلات مختلف خانوادگی، روحی و روانی برای هر یک از طرفین می‌شود و زندگی را با خطرهای جدی روبرو می‌کند.

    31- به همسر خود بگوییم که من به خاطر عشق به تو همه ی سختی‌های زندگی‌مان را می‌پذیرم چنین جملاتی باعث دلگرمی او می‌شود.

    32- همسر خود را راضی کنیم؛ باید طوری رضایت همسرمان را جلب نماییم که مطمئن باشیم هیچ وقت ما را ترک نمی‌کند و یا در هیچ مشکلی ما را تنها نمی‌گذارد.

    33- با متانت و صداقت قبول کنیم که در بعضی از کارها همسرمان شایسته‌تر است.

    34- برای سخن و پیشنهاد همسرمان احترام قائل شویم و خود را عقل کل ندانیم. باور داشته باشیم که همیشه همه چیز را همگان دانند.

    35- سختی‌ها و مشکلات محیط کار را در حد ضرورت با همسرمان در میان بگذاریم؛ هم فکری بار مشکلات را سبک‌تر می‌نماید.

    36- فرمان ندهیم؛ نباید خانه را به پادگان تبدیل کنیم، متوجه باشیم که خانه کانون عشق و محبت است نه محل یکه تازی و خشونت.

    37- تعصبات غلط و افکار مزاحم را از خود دور کنیم؛ افکار مزاحم مانند خوره، سلامت روانی انسان را از میان می‌برند. بهتر است به جای اعمال تعصبات دست و پاگیر انرژی خود را صرف توجه به همسر و خانواده نماییم.

    38- از ازدواج خود اظهار پشیمانی نکنیم؛ زندگی و روابط خود را با دیگران مقایسه نکنیم و از یاد نبریم که زندگی هر کسی مطابق سلیقه و عقل و درایت او اداره می‌شود.

    39- روی نقاط ضعف همسر خود انگشت نگذاریم؛ هر فردی ممکن است در موارد مختلف دچار ضعف باشد آشکار کردن و بزرگ جلوه‌دادن این نقاط ضعف موجب ایجاد کدورت می‌شود. هرگز نباید از نقطه ضعف‌ها به عنوان اسلحه‌ای برای سکوت یا شکست دادن همسر استفاده کنیم.

    40- مقابله به مثل نکنیم؛ از رفتارهای تلافی جویانه بپرهیزیم و سعی کنیم به جای مقابله به مثل، رفتار مناسب را به او یادآوری نماییم

    پیوند پایدار

  7. شوهر من معتقده جماع زياد مضره بعضي وقتا با اينكه خيلي حشريه جماع نميكنه ميگه هفته اي يه بار بسه به نظر شما راست ميگه؟؟

  8. حيف سارا و شقايق و بهار يكي مثل شوهراي شما طلايي مثل شما داره استفاده نمي كنه يكي هم مثل ما مجردها بايى سماق بمكه

  9. من آنقدر شهوتم زیاد است که تا یکساعت سرویس میدهم و خسته هم نمیشه و بعد از 15 دقیقه فعال و آماده سرویس بعدی میشود من چکار کنم یک زن برایم کم است

  10. من هنوز زن پیدا نکردم که به این تجربه ها دست پیدا کنم واسم دعا کنید زود تر پیدا کنم

  11. من ماهي دو بار با زنم آميزش ميكنم(36 سالمه) ولي دو بار هم حسابي بهش حال ميدم به طوري كه آخرش كم مياره والتماس ميكنه كه تموم بشه
    البته بگم آلتم هم حدود 25 سانته وقطوره وخانمم حال ميكنه؟

  12. اگه یه مردی با نامزدش زیاد رابطه جنسی نداشته باشه مثلا هر 1 ماه 1 بار. ایا وقتی نامزدشو بعد یه مدت می بینه مدت زمانی که به لذت کامل برسه زیاده؟

  13. من 32 سالمه متاسفانه به شدت تنوع طلب هستم اما تا بحال …
    آیا با این وضعیت اگر گاهی اوقات صیغه پنهانی اما شرعی انجام بدهم مشکلی است می ترسم به گناه بیفتم…

  14. هر موقع هر دو طرف تمایل داشته باشند ایرادی نداره . حتی اگه روزی 2 بار باشه . اگر هم یک نفر خواست طرف مقابل باید بر طرف کند . اصلا خجالت نداره . من هر موقع می خوام می گم.

  15. سلام سارا جان! خيلي ناراحت نشو ! اگه واقعاً مشكل داري ميتوني منو جايگزين شوهرت كني ! مطمئن باش قبل از آماده شدنت براي سرويس دهي دلشادت ميكنم. اين هم ايميلم rozita.behrooz@yahoo.com

  16. درود
    به نظر من نیروی جسمانی خیلی موثره .
    نمیشه گفت هفته ای یکبار، یا هر دوروز یکبار !
    به نظر من نا رضایتی روجین از برنامه س ک س ی باعت تنش های عصبی و ضربه های روحی میشه
    من با بهار و سارا موافقم !
    نباید حلوی میل سالم جنسی رو گرفت !

    وقت خوش
    بدرود….

  17. من هم با سارا موافقم. اگر زن همه جوره گرم باشه و مایل به نزدیکی باشه اما مرد نه چی کار باید کرد
    حتما طبق قانون کشور ما باید همش خویشتن داری کنه و از خودش و نیازهایش بگذره!!!!

  18. من هفته ای دوبارباهمسرم انجام میدم ولی خیلی دیر به انزال میرسم ولی هروقت با مادرخانمم انجام میدم خیلی زود تربه انزال میرسم بنظر شما علت چیست؟

  19. من وقتی باهمسرم نزدیکی میکنم خیلی دیرارضامیشم ولی وقتی بامادرزنم انجام میدم خیلی زودتروبهترارضامیشم بنظرشماعلت چیست؟

  20. من تازه ازدواج کردم ، من خیلی زود خسته میشم تا جایی که اصلا شوهرم نمیتونه استفاده ای بکنه میشه بگید دلیلش چی میتونه باشه ؟
    خیلی دلم براش میسوزه چون همیشه به خاطر من از این کار دست میکشه!!!!!!!!!!

  21. سلام. من زنم بیشتر سکس از پشت رو دوست داره. دیگه طوری شده که سوراخش دوبرابر جلوش شده. آیا ضرری نداره؟

  22. شوهر من الان به مدت 30ماه است كه روزي كمتراز 4دفعه مرانكرده است وباز هم تمايل دارد روابط زناشويي را بامن انجام دهد وسرحالتر از روز قبل ميباشد

  23. شوهر من الان به مدت 30ماه است كه روزي كمتراز 4دفعه با من رابطه جنسي نداشته است

    وباز هم تمايل دارد روابط زناشويي را بامن انجام دهد وسرحالتر از روز قبل ميباشد

  24. salam man pesar 19sale
    ke moshkel dar erzashodan daram yani 20saniye tol namikasheerza misham age
    mishe rahnemai konid
    09376361502

  25. من و شوهرم همیشه باهم هستیم یعنی هروقت که من تمایل داشته باشم اونم تمایل داره.واقعا بدون رابطه جنسی نمیشه زندگی محاله

  26. من کلا دوست دارم با email من با من در ارتباط باشید – یا به ID من OFFذارید – شاهرخ هستم – بوس – PESAREKHOB_PARSIAN

  27. من خیلی خیلی هشری هستم و هفته ای 4 بار زنمو می کنم ولی وقتی می کنم تا صبح 6 یا 7 بار می کنمش

  28. به اعتقاد من مرد ها از نظر جنسی خیلی پر حرارت تر از زن ها می باشند
    و اکثر زنها به تنهایی پاسخگوی نیاز شوهرانشان نمی باشند و این عدم توانایی زنها در پاسخگویی جنسی همسرشان منجر به کاهش علاقه و خستگی انها از شوهرانشان می شود لذا اسلام با اگاهی از فطرت و سرشت انسانها برای جلوگیری از این بحران اجتماعی که زمینه ساز گسترش زنا چشم چرانی وحریسی مردان می گردد بحث متعه و تعدد زوجه را مطرح نموده است

  29. تورو خدا اينقدرآقايونو لوس نكنيد يه كمي هم به فكرمازنها باشين كه ازبس ملاحظه انواع ضعف زودانزالي و … شوهرهامون رو كرديم خسته شديم

  30. من خیلی علاقه به جماع کردن دارم حداقل شبی یکبار انجام میدهم اما دیر ارضاع میگردم تا جائی که هم خانم خسته میشود هم خودم ضمنا حجم منی ام کم است راه های افزایش چگونه است.

  31. من با دوست پسرم هفته ای یه بار ازون کارا می کنیم تازه اونجای دوست پسرم 22سانت خیلی حال میده وقتی جماع می کنیم تازه هر دفعه 3 یا 4 بار ارضا می شم .از کمر میندازمش ظفلک آخر سر به التماس می افته
    هیچی به خوبی بزرگ بودن آلت مردا نمیشه

  32. باید همیشه زمینه مناسب بشه . وبه هم دیگه محل گذاشت . حتی اگه بیحال بودیم . باید توجریان ، عشق خود رو بروز داد . دو سه روزه خوبه دیگه .

  33. به نظر من افراط و تفریط در هر چیزی مضره. من و همسرم اوایل تو این مسئله خیلی با هم مشکل داشتیم ولی الان هر دو لذت می بریم.

  34. من شبها همسرم رو با ميل خودش ميكنم تا زاضي نشه نميكنم خوسبختانه هميشه حاضره هر روز از قبل حشري تره

  35. از سر کار که میام خستم. همیشه زود می خوابم. امید اعتراضی نمیکنه! ولی اگه یه شب تو هفته بیدار باشم بال درمیاره!!!

  36. از سر کار که میام خستم و شبا زود می خوابم. امید من اعتراضی نداره! ولی اگه یه شب بیدار باشم بال درمیاره!!!

  37. من نمیدام با اینکه یک فرد کاملا سکس دوستی هستم اما اصلا جماع را دوست ندارم وهمیشه ترجیح دادم خانومم ساک بزنه ،تا نزدیکی کنه ،البته هر وقت احساس کنم ایشان نیاز دارن می کنم ولی هر روز احساس نیاز به این کار (ساک)دارم،البته اگر فیلم پرن باشه برام لذت بخش تره، نظرتون چیه؟

  38. من زياد حس جنسي نسبت به شوهرم ندارم چون واقعا سعي نمي كنه قبل از هر كاري كاملا آمادم كنه هميشه مي خواد فقط ارضاع شه نمي خواد واسه 1بارم كه شده واقعا به هم ابراز علاقه كنيم مي خوام برم طرفش اما با اخلاقي كه داره خستم كرده اخه چيكاركنم؟همش ميره جلوي تلويزيونكه كارو شروع كنيم پاي ماهواره بشينه و من نوازشش كنم باهاش ور برم و اونم تو ذهنش شخصيت هاي فيلم كه خوشگل تر از من هستن جايگزين من كنه راهنماييم كنين خسته شدم گاهي اوقات واقعا ازش بدم مي اد

  39. سلام از شما به خاطر اطلاعات پایان ناپذیری که در اختیار ما دخترهای جوان گذاشتید بی نهایت سپاسگذارم

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.